Jocurile Olimpice de la Rio din 2016 se apropie cu pasi repezi iar Gillette, brandul lider de categorie pe produsele destinate ingrijirii barbatilor, a anuntat  echipa de atleti care va sustine campania „Perfect isn’t Pretty”, cea mai noua actiune a brandului ce anunta Olimpiada.

Neymar Jr. 2_ (1)
Neymar Jr. (Brazilia, fotbal)

Avându-i în prim plan pe Neymar Jr. (Brazilia, fotbal), Ashton Eaton (SUA, Decatlon), Ning Zetao (China, Înot Liber) și Andy Tennant (Marea Britanie, echipa de urmărire – ciclism velodrom), campania „Perfect isn’t Pretty” prezintă viața din culisele sportivilor, a antrenamentelor lor, onorând astfel călătoria extrem de dificilă pe care toți sportivii trebuie să o facă pentru a-și îndeplini obiectivele la Jocurile Olimpice. Baza acestei noi campanii este formată din povestea adevărată a responsabilităților pe care le au atleții față de țările lor pe cea mai mare scenă a sportului – Jocurile Olimpice.

Andy Tennant
Andy Tennant (Marea Britanie, echipa de urmărire – ciclism velodrom)

Mai multe informații se găsesc în comunicatul de presă de mai jos:

GILLETTE LANSEAZĂ CAMPANIA „PERFECT ISN’T PRETTY” CE PREGĂTEȘTE TERENUL PENTRU JOCURILE OLIMPICE DE LA RIO 2016

Neymar Jr., Ashton Eaton, Ning Zetao și Andy Tennant fac parte din primul spot publicitar care evidențiază importanța preciziei în drumul spre jocurile olimpice.

BOSTON, USA – 13 aprilie 2016Jocurile Olimpice de la Rio din 2016 se apropie cu pași repezi iar Gillette, brandul lider de categorie pe produsele destinate îngrijirii bărbaților, a anunțat astăzi echipa de atleți care va susține campania „Perfect isn’t Pretty”, cea mai nouă acțiune a brandului ce anunță Olimpiada.

Avându-i în prim plan pe Neymar Jr. (Brazilia, fotbal), Ashton Eaton (SUA, Decatlon), Ning Zetao (China, Înot Liber) și Andy Tennant (Marea Britanie, echipa de urmărire – ciclism velodrom), campania „Perfect isn’t Pretty” prezintă viața din culisele sportivilor, a antrenamentelor lor, onorând astfel călătoria extrem de dificilă pe care toți sportivii trebuie să o facăpentru a-și îndeplini obiectivele la Jocurile Olimpice. Baza acestei noi campanii este formată din povestea adevărată a responsabilităților pe care le au atleții față de țările lor pe cea mai mare scenă a sportului – Jocurile Olimpice.

ning in swimming pool
ning in swimming pool
  • Neymar Jr. (Brazilia, fotbal) – Recunoscut ca fiind unul dintre cei mai mari jucători de fotbal din lume la doar 23 de ani, Neymar este atacant la legendarul club spaniol FC Barcelona și căpitanul echipei naționale braziliene, care a reușit să obțină sub comanda lui Neymar o medalie de argint la Jocurile Olimpice din 2012.
  • Ashton Eaton (USA, Decatlon) – Dacă câștigătorul probei de decatlon este considerat ca fiind „Cel mai mare atlet din lume”, atunci Eaton este, fără îndoială, cel mai bun. Palmaresul lui este impresionant: de două ori campion mondial, deținătorul recordului mondial (9,045 puncte) și Campionul Olimpic en titre.
  • Ning Zetao (China, Înot liber) – Zetao este una dintre cei mai importanți atleți din Asia și este determinat să cucerească lumea la Rio. Fiind deținătorul recordului la 100 de metri înot liber și Campion Mondial en titre, Zetao este și locotenent în armata navală chineză.
  • Andy Tennant (Marea Britanie, echipa de urmărire – ciclism verodrom) –Tennant urmărește să-și înceapă povestea de succes la Rio. Fiind rezervă pentru echipa Marii Britanii la Jocurile Olimpice din 2012, el devine parte din echipa principală începând cu acest an, echipă ce a reușit să-și asigure aurul acum patru ani.

    Ashton Eaton
    Ashton Eaton (USA, Decatlon)

„Oportunitatea de a-ți reprezenta țara la Jocurile Olimpice este câștigată, nu oferită”, a precizat Neymar Jr. „În fiecare zi, facem față provocărilor impuse de antrenamentele noastre și este foarte important ca noi să abordăm fiecare situație cu maximă atenție și precizie. Eu trebuie să îmi perfecționezantrenamentul în fiecare zi ca să ajung să-mi creez cele mai bune oportunități pentru a obține performanța la Jocurile Olimpice de la Rio”.

O dată cu lansarea campaniei și a primului spot publicitar, brandul se va axa pe provocările pe care fiecare atlet le întâmpină în timpul antrenamentelor lor intense pentru Jocurile Olimpice. Fie că trebuie să depășească obstacole în antrenament cum ar fi lipsa coordonării, un start defavorabil sau o lovitură ratată, campania Gillette „Perfect isn’t Pretty” începe prin a ne reaminti, tuturor, că toți atleții au nevoie de cele mai bune instrumente și un antrenament foarte precis, pentru a putea să reușească în ceea ce și-au propus.

„La Gillette înțelegem că drumul pe care trebuie să-l parcurgi pentru a avea precizia perfectă este unul lung și de multe ori trecut cu vederea în favoarea rezultatului final”, au declarat reprezentanții Gillette. „Suntem mândri de aparatele noastre pentru că înțelegem că în spatele fiecărui bărbierit perfect au fost necesari ani de pregătire și testări. Același lucru este valabil și pentru atleții care se pregătesc pentru Jocurile Olimpice”.

Campania „Perfect Isn’t Pretty” reîntărește rolul pe care îl are Gillette, un brand care își propune, de peste 100 de ani, să livreze cele mai bune produse pentru cei 800 de milioane de bărbați.