Brandul de bere Holsten, parte a portofoliului United Romanian Breweries Bereprod (URBB), lanseaza noua campanie de imagine „Holsten – Fratia Berii”, in parteneriat cu legenda fotbalului romanesc, Gheorghe Hagi, si echipa de fotbal FC Viitorul Constanta.

Campania „Fratia Berii” subliniaza noua directie de comunicare a brandului Holsten printr-o pozitionare contemporana, autohtona, sustinuta de valorile pe care le impartaseste cu publicul sau din Romania. Campania este sustinuta printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi si echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai „Fratiei Berii”, sub indrumarea Regelui Hagi.

„Holsten este un brand cu o traditie bogata, fondat in Hamburg acum un secol si jumatate, care se bucura si in Romania de aprecierea unui public eterogen si pasional, cu care imparte nu doar gusturi, ci si principii comune. Sustinerea cu care ne-au investit Gheorghe Hagi, un talent autohton de neegalat, cat si echipa pe care o mentoreaza, ne intaresc convingerea ca «Fratia Berii» a fost si va ramane acel numitor comun al valorilor noastre, pe baza carora am construit acest parteneriat inca de anul trecut. Altruismul, seriozitatea, curajul, spiritul de invingator, acestea sunt insusiri pe care le apreciem si ne dorim sa le transmitem mai departe catre publicul nostru. „Holsten – Fratia Berii” se poate traduce ca fiind acea uniune masculina, acele momente pe care barbatii le petrec impreuna, desfasurand diverse activitati dupa serviciu, in weekend-uri, la vizionarea meciurilor preferate in bar, acasa sau pe stadion”, a declarat Paul Markovits, Vicepresedinte Marketing, URBB.

Colaborarea dintre brandul originar din Hamburg si campioana Romaniei la fotbal din Liga 1 in sezonul 2016 – 2017 a debutat in luna august 2017, prin semnarea unui parteneriat pe trei ani. Campania „Fratia Berii” va activa un mix de canale, incepand cu spoturile TV, continuand cu promovarea lor online, dar si o componenta de promovare in magazine.

„Am simtit inca de la inceputul parteneriatului o deschidere foarte mare din partea echipei Holsten, ceea ce ne-a ajutat sa identificam acele trasaturi comune in care sa ne regasim atat noi, cat si brandul si publicul sau. Suntem mandri ca facem parte din «Holsten – Fratia Berii», ca impartasim valori precum perseverenta si pasiunea pentru munca facuta cu seriozitate, dar si ca putem sa le transmitem aceste lucruri iubitorilor fotbalului romanesc si a unei beri cu traditie din intreaga tara”, a continuat Gheorghe Hagi, managerul tehnic al echipei FC Viitorul Constanta.

 

Text inspirat de : https://www.prwave.ro/holsten-lanseaza-fratia-berii-impreuna-cu-gheorghe-hagi-si-fc-viitorul/