Beko, brandul numarul 1 pe piata de electrocasnice din Europa, anunta extinderea contractului de sponsorizare cu FC Barcelona, colaborare care va aduce si numeroase initiative de impact in urmatoarele trei sezoane sportive.

In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener Principal, continuand sa fie Partener Oficial pentru antrenamentele clubului FC Barcelona. In acelasi timp, Beko ramane alegerea numarul 1 in materie de electrocasnice pentru clubul FC Barcelona.

Vicepresedintele Koç Holding, cel mai mare conglomerat din Turcia si compania mama Beko, Ali Y. Koç, a declarat:

„Suntem incantati sa extindem colaborarea noastra cu FC Barcelona, unul dintre cele mai mari cluburi de fotbal din lume. Beko, ca si FC Barcelona, se mandreste cu incercarea constanta de a imbunatati standardele si de a deschide noi drumuri. In plus, credem ca sportul are o putere incredibila de a aduce oamenii impreuna prin valori comune, spiritul de echipa si provocarea de a deveni mai buni in fiecare zi. Suntem mandri sa avem FC Barcelona alaturi in anii care urmeaza in parcursul nostru catre crestere si succes global”.

Beko a reusit sa creasca vizibilitatea brandului cu ajutorul bazei globale de fani FC Barcelona, care numara aproximativ 300 de milioane de persoane. Brandul este, de asemenea, unul dintre primii 3 sponsori recunoscuti in 13 tari, in special in tarile din Europa de Est, unde sponsorizarea este cea mai vizibila. De la inceputul sezonului 2014-2015, cand a demarat colaborarea cu FC Barcelona, Beko a crescut constant pe piata din Spania si a devenit unul dintre primele trei branduri de electrocasnice ale pietei locale. Vizibilitatea brandului ca lider al electrocasnicelor independente a crescut in special in Asia Pacific, Orientul Mijlociu, Africa si Europa de Est.

Josep Maria Bartomeu, presedintele FC Barcelona, a adaugat, cu privire la noul parteneriat:

“Astazi sarbatorim un parteneriat strategic cu Beko, un brand global, liderul european al pietei de electrocasnice din Europa, activ pe 5 continente si in peste 140 de tari. Ne leaga un parteneriat bazat pe incredere si colaborare stransa, care a debutat in vara anului 2014. In aceasta perioada, succesul si reputatia clubului nostru au fost asociate in mod direct cu imaginea Beko. Astfel, Beko devine Partener Principal, alaturi de Rakuten si Nike.”

“NU DOAR O SPONSORIZARE, CI O CAUZA SOCIALA”

Ambele branduri impartasesc valori comune, din dorinta de a face cu adevarat o diferenta in viata oamenilor atat la nivel local, cat si la nivel global. Aceasta viziune comuna s-a materializat intr-o initiativa globala a Beko, “Eat Like A Pro“, iar astazi Beko si FC Barcelona au anuntat faptul ca Gerard Piqué va deveni ambasador global al programului. La nivel local, ambasador local al campaniei va fi Larisa Petrini, Integrative Nutrition Health Coach.

Campania “Eat Like A Pro” isi propune sa contribuie la combaterea fenomenului global de obezitate infantila si sa ii ajute pe parinti si copii sa constientizeze importanta unei alimentatii sanatoase, aratand ceea ce mananca eroii lor preferati pentru a performa la potential maxim.

Sursa text: https://www.prwave.ro/beko-prelungeste-si-extinde-acordul-de-sponsorizare-cu-fc-barcelona-si-devine-partener-global-principal-al-clubului-fc-barcelona/