„Carrefour directioneaza 1% din vanzarea oricarui produs marca proprie sau a produselor partenere catre 55 de cluburi de fotbal de juniori din tara.”carrefour-redirectioneaza-1-din-vanzarea-produselor-marca-proprie-si-a-produselor-partenere-catre-55-echipe-de-fotbal-de-juniori-din-tara-1464879903

Care au fost criteriile de alegere ale celor 55 de cluburi?

Alegerea celor 55 de cluburi a fost o decizie locala, in functie de istoricul clubului de juniori cu magazinele Carrefour implicate in campanie, dar si de modul in care comunitatea se identifica cu valorile promovate de aceste cluburi

Care este repartitia lor zonala/regionala?

Campania are loc in 47 de orase din tara, unde suntem prezenti cu un tip de format de magazin.

 Cum urmariti/ cum monitorizati buna utilizare a acestor bani?

Parteneriatele cu aceste cluburi de juniori sunt desigur reglementate si din punct de vedere juridic.Aceasta campanie  este guvernata de prevederile unui regulament (al carui continut integral poate fi consultat aici: https://carrefour.ro/fotbalistiidemaine/).

Ce sperati sa aduca aceasta campanie in plan sportiv?

Ne-am dorit foarte mult sa sprijinim aceste tinere echipe de fotbal, oferindu-le cadrul necesar derularii antrenamentelor si o sansa pentru perfectionare. In acelasi timp, aceasta campanie este si una de constientizare a importantei sustinerii sportului, un semnal pe care dorim sa-l tragem in toate campaniile noastre cu componenta sportiva.  

Dar in planul indicatorilor de marketing? Vor creste (au crescut deja?) vanzarile de produse marca proprie? Cum a fost receptata campania de catre consumatori?

 In acest moment, este mult prea devreme pentru a astfel de statistica.  

Veti continua acest gen de promovare si cu alte sporturi?

Carrefour a incurajat  tot timpul un mod de viata sanatos si activ, iar activitatile sportive vor face parte din campaniile noastre.

„Implicarea in actiuni care incurajeaza romanii, adulti si copii deopotriva, sa practice sportul este un element esential in strategia Carrefour, alaturi de proiectele axate pe nutritie sau sanatate.”header-club

Ce inseamna Clubul Sportiv Carrefour, este un club cu identitate sportiva sau o denumire de marketing a unei politici pro-sport?

Clubul sportiv Carrefour este o platforma online de comunicare, pe site-ul Carrefour unde sunt afisate toate campaniile sau activitatile cu caracter sportiv. Poti consulta link-ul alaturat https://www.carrefour.ro/clubsportiv/.

Cum selectionati activitatile sportive ale clubului, ce rezultate ati avut (participanti, audienta, legitimari, etc)

Organizatiile sunt incurajate sa ne contacteze atunci cand isi doresc sa deruleze un proiect cu caracter sportiv.  Ne propunem sa promovam proiecte axate pe nutritie si un stil de viata sanatos si care incurajeaza romanii, adultii si copii. Scopul este sa sustinem sportul sub orice forma.

Care este efortul financiar al firmei pe zona de sport? Ce intentii aveti pentru viitor?

Ne-am implicat activ in proiecte sportive si vom continua sa acordam o atentie sporita acestor tipuri de activitati. Proiectele noastre acopera diverse arii sportive, de la curse de cross, pana la curse de biciclete.