Spectatorii vor avea sansa sa experimenteze Red Bull Air Race World Championship cu ajutorul realitatii virtuale

VR_Red Bull Air RaceDoua dintre cele mai spectaculoase aeronave ale Flying Bulls vor putea fi vazute in acest week-end pe cer la Bucharest International Air Show. In plus, spectatorii vor avea parte si de o surpriza – vor putea experiementa un zbor cu avionul, la fel ca si pilotii care concureaza la Red Bull Air Race World Championship, cu ajutorul realitatii virtuale.

Experienta 10G cu Red Bull Air Race VR Set

Poate ca va ganditi ca doar cei mai buni piloti din lume dispun de precizia, disciplina si indemanarea necesare pentru a concura in Red Bull Air Race World Championship.
Dar asta nu inseamna ca nu putem sa ne punem in locul lor, fie si din confortul unui fotoliu. Cu Red Bull Air Race VR Set si oamenii obisnuiti pot experimenta un tur rapid, intens, poate chiar un pic ametitor, pe unul dintre cele patru trasee din campionatul mondial – Ascot, Las Vegas, Spielberg si Budapesta.
Traseele au fost scanate cu tehnologie 3D LiDar, s-a facut uz de imagini din staelit si telemetrie din zborurile din competitie, tocmai pentru a le oferi fanilor Red Bull Air Race o experienta cat mai apropiata de cea a pilotilor, care ajung in timpul competitiei la o forta de pana la 10 G.
Daca doriti sa aveti parte de adrenalina, va place sa zburati si credeti ca faceti fata fortei gravitationale, atunci va asteptam la cortul Red Bull din zona spectatorilor.
Puneti-va centura de siguranta si bucurati-va la maxim de cursa!

Despre B-25J MITCHELL

North American B-25J MITCHELL: air to air // Cornelius Braun/Red Bull Content Pool // P-20120217-54922 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
North American B-25J MITCHELL: air to air // Cornelius Braun/Red Bull Content Pool // P-20120217-54922 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //

Cu infatisarea sa retro, Mitchell-ul de un argintiu scaparator reprezinta o atractie deosebita, chiar si in valoroasa colectie Flying Bulls. Construit in Kansas City, in 1945, a impartasit norocul Corsair-ului de a nu fi trebuit sa participe la razboi. A fost folosit, in schimb, ca platforma electronica de testare. Mai tarziu, a fost transportat la Baza Aeriana Davis Arizona, un cimitir de avioane, unde a fost pus la pastrare. A fost intretinut in conditii bune, iar, in anii ’70, a fost achiztionat de o companie de pompieri pentru a fi folosit la stingerea din aer a incendiilor. Nu a mai ajuns sa fie utilizat in acest fel, traseul sau trecand, in 1980, pe la un club de zbor din Kansas City care l-a rebotezat Fantoma Fairfax. Zborurile au continuat pana in 1994, cand a intrat in atentia si, apoi, in proprietatea lui Sigi Angerer, cel care avea sa devina pilotul sef al Flying Bulls. In colectia care cuprindea deja Corsair-ul, T-28B-ul si modelul Gruman Widgeon, un B-25 ar fi fost o atractie noua . Mai inainte, avea, insa, nevoie sa fie pus la punct. A trecut printr-o revizie completa in Statele Unite, a fost restaurat si convertit intr-o varianta civila, cu un interior comfortabil. Pana in septembrie 1997, lucrarile s-au incheiat si Mitchell-ul era pregatit sa zboare spre Europa, peste Atlanticul de Nord. La inceputul lui 2001, aeronava a fost mutata la Aeroportul din Salzburg. Acum, avionul incanta cu frumoasa lui linie, functionand ca model pentru fotografii sau zburand la spectacolele aeriene.
B-25J Mitchell va fi pilotat de catre Hans Pallaske & Frederic Handelmann / copilot (technician) Warren Varney.

Despre CHANCE VOUGHT F4U-4 „CORSAIR”

CorsairLa fel ca in cazul brand-urilor de masini, toti producatorii majori de ceasuri creeaza o capodopera – un produs de vaza care este asociat cu respectiva companie. De cele mai multe ori, aceste raritati sunt vanate de colectionari si sunt foarte scumpe. Pentru a atinge acest nivel de perfectionism, e nevoie de precizie in dezvoltarea si procesarea acestor produse. Este imposibil sa faci rabat la productie sau materiale. In ceea ce priveste aeronavele, mai ales cele de razboi, Corsair este un nume ce face orice pasionat sa tresara. In prezent, doar patru modele produse de Chance Vought Aircraft Inc. pot fi vazute pe cerul din Europa. In total exista in jur de 15 avioane Corsair in toata lumea.

Cel pilotat de Flying Bulls are o istorie lunga: a fost unul dintre cele 12.500 livrate catre Marina Militara a SUA in 1945, dar nu avut parte de actiune. Dupa cativa ani, a fost transferat in Honduras, America Latina, unde a ramas activ pana in 1965. Apoi, un milionar texan l-a achizitionat si reconditionat in State, zburand cu el destul de rar. In 1990, americanul l-a vandut lui Sigi Angerer, fostul pilot-sef al Flying Bulls, care, in acel moment, se afla in cautare de avioane vechi, strict din interes personal. Dupa un proces care a necesitat multa rabdare si tact, cei doi au reusit sa ajunga la un numitor comun in privinta pretului, asa ca Anger a adus avionul Corsair in Austria.

Misiunea avionului Corsair detinut de Flying Bulls este mult mai pasnica in prezent, acesta fiind una dintre marile atractii de la Hangar-7 si de la spectacolele aeriene din toata Europa.

CHANCE VOUGHT F4U-4 „CORSAIR” va fi pilotat de catre Eric Goujon.

Avioanele Flying Bulls pot fi vazute la BIAS la orele 11.00, 13.00, 16.30 si 18.00. Cel mai mare show aerian din Romania – Bucharest International Air Show & General Aviation Exhibition are loc sambata, 30 iulie 2016, pe Aeroportul International Bucuresti Baneasa–Aurel Vlaicu şi este organizat de Compania Naţională Aeroporturi Bucuresti, Fortele Aeriene Romane, Aeroclubul Romaniei, ROMAERO, Clubul Sportiv AIBO si ROMATSA.

Material furnizat de: Andreea Mitrache, National Communication Manager, Red Bull Romania SRL