Adina Ionescu este noul Director de Comunicare si Responsabilitate Sociala Corporativa a Grupului Renault Romania. Adina Ionescu o inlocuieste pe Anca Oreviceanu, care va prelua alte responsabilitati profesionale in cadrul Grupului. In conformitate cu structura organizationala standard Renault pentru activitatea de comunicare la nivel de tara, directia de comunicare a Grupului Renault Romania acopera activitatile de comunicare interna, externa si de responsabilitate sociala ale tuturor marcilor si entitatilor Grupului Renault in Romania.

As dori sa-i multumesc Ancai Oreviceanu pentru contributia importanta la realizarea unei comunicari de succes, pe parcursul misiunii ei. In acelasi timp, ma bucura faptul ca Grupul Renault Romania atrage profesionisti talentati si inovativi, precum Adina Ionescu. Bine ai venit in echipa noastra de management, Adina!, a declarat Yves Caracatzanis, Presedinte Director General Dacia si Director General Grup Renault Romania.

adina_ionescu_14905200Adina Ionescu este absolventa a facultatii de Relatii Economice Internationale din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, unde a finalizat si un master in „Comunicare si marketing”. In plus, a obtinut o diploma profesionala in Relatii Publice, la the Chartered Institute of Public Relations din Londra. Spusa pe scurt, povestea vietii profesionale a Adinei Ionescu cuprinde peste 20 de ani de experienta in comunicare, in companii multinationale – lideri in industriile in care activeaza si 3 ani de voluntariat in ONG-uri. Profesia Adinei Ionescu si pozitiile-cheie pe care le-a detinut in cadrul companiilor i-au conferit expunere la medii de afaceri diferite precum Petrol si gaze (MOL), Retele si tehnologii (Alcatel-Lucent / Nokia), Managementul energiei (Schneider Electric) sau Electronice, telefonie mobila si semiconductori (Samsung Corporation).
Printre responsabilitatile asumate de-a lungul carierei sale profesionale figureaza: stabilirea si dezvoltarea strategiei de comunicare pe termen mediu si lung, definirea platformelor si actiunilor de responsabilitate sociala corporativa, managementul reputatiei, gestionarea activitatilor departamentului de Comunicare Corportativa, a relatiilor cu mass-media, inclusiv din pozitia de purtator de cuvant, a comunicarii de criza, a evenimentelor corporate, a comunicarii interne, precum si gestionarea relatiilor cu autoritatile centrale si cu asociatiile profesionale.Totodata, Adina Ionescu a profesat si indomenii de activitate adiacente relatiilor publice, cum ar fi managementul marcii, comunicarea de marketing sau digitala.

Grupul Renault Romania
Grupul Renault este singurul constructor auto care are in Romania toate competentele necesare conceperii, dezvoltarii si industrializarii unei masini. Cei peste 16.000 de angajati isi desfasoara activitatea la: uzinele Dacia de la Mioveni (Uzina Vehicule, Uzina Mecanica siSasiuri, Directia Logistica, inclusiv centrul AILN), Matrite Dacia (Pitesti), centrul de design Renault Design Central Europe (Bucuresti), Renault Technologie Roumanie – Bucuresti (care include Centrul Tehnic Titu), directia comerciala Renault Commercial Roumanie – Bucuresti (inclusiv Centrul de Piese de Schimb Oarja) si Renault Credit International (Bucuresti).